• تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 13:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

به مناسبت هفته پیشگیری از مواد مخدر واحد آموزش سلامت بیمارستان کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها را با همکاری شهرداری منطقه هفت و کلانتری یازده و کلانتری ۱۰۶ برای پرسنل بیمارستان برگزار کرد.

کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، سه شنبه 19 تیر 1403 به مناسبت هفته پیشگیری از مواد مخدر واحد آموزش سلامت بیمارستان بهرامی کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها را با همکاری شهرداری منطقه هفت و کلانتری یازده و کلانتری ۱۰۶ برای پرسنل بیمارستان برگزار کرد.
در این جلسه سرهنگ دهقان معاون اجتماعی کلانتری ۱۰۶ در ابتدا در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی و معضلاتی که در این دوره گریبانگیر جامعه است صحبت کرد در ادامه سرهنگ دهقان زاده معاون سرکلانتری یازدهم بعد از هشدارهایی در خصوص زندگی روزمره و خطراتی که در کمین کودکان و فرزندان است در خصوص مواد مخدر رایج در ایران و مدارس و روش های استفاده و عواقب و خطرات آن هشدارهایی به شرکت کنندگان داد.
در پایان شرکت کنندگان از نمایشگاه عکس و پوستر اعتیاد که در سالن آمفی تئاتر توسط کلانتری برپا شده بود بازدید کردند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مدیریت پرستاری,کارکنان
  • کد خبر : 271048
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها کلاس آشنایی با مواد مخدر و رونگردانها
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید